Супровід Бітрікс24

Супровід і технічна підтримка користувачів Бітрікс24


  • Навчання, консультування
  • Налаштування модуля «CRM» і «Телефонія»
  • Оперативне вирішення виникаючих проблем
  • Налаштування стандартної інтеграції з 1С
Замовити супровід

Що таке супровід Бітрікс24


CRM Бітрікс24 встановлена і налаштована, співробітники навчені. Здається, більше нічого і не потрібно. Але у Бітрікс24 періодично з'являються нові можливості, про які ви ризикуєте дізнатися не відразу. До того ж, навчені співробітники, працюють не вічно, і з'являються нові, не навчені.

Як тоді домогтися максимальної ефективності в роботі з CRM?
“Регулярно витрачати час і сили на навчання всіх нових «фішок»? ”
“Замовити послуги супроводу Бітрікс24 у нас?”

Що входить в послуги супроводу?
1. Навчання, консультування
Навчання Бітрікс24 в рамках стандартних можливостей використовуваної редакції.
2. Налаштування модуля «Телефонія»:
Налаштування правил маршрутизації дзвінків в порталі.
3. Налаштування модуля «CRM»:
Налаштування прав доступу користувачів до модуля CRM.
Налаштування довідників модуля CRM.
Налаштування вбудованих звітів.
Налаштування правил інтеграції в рамках базового функціоналу порталу.
4. Оперативне вирішення виникаючих проблем
Первинна діагностика проблеми та її усунення (даний пункт не включає програмування нових можливостей).
5. Налаштування бізнес-процесів в рамках стандартної функціональності порталу.
6. Встановлення і налаштування модулів з Marketplace 1С-Бітрікс без доопрацювання функціональності.
6. Налаштування стандартної інтеграції з 1С і контроль коректності обміну даними з 1С.

Вартість послуг із супроводу Бітрікс24

Можливі два формати співпраці: абонентське обслуговування та індивідуальні роботи.


Індивідуальні роботи
Кожен блок індивідуальних робіт - це невеликий проект. При цьому варіанті ми спочатку розробляємо технічне завдання на необхідний блок робіт, потім проводимо оцінку і виконуємо розробку.
Вартість: 1 000 грн / год.

Абонентське обслуговування
Абонентське обслуговування передбачає укладання періодичного договору з певною кількістю передплачених годин і оплатою фактичної перевитрати часу (за вартістю згідно тарифу) протягом розрахункового періоду.
Абонентська плата: 7 000 грн / міс. Кількість годин: 50 год (по 10 годин на місяць)

Навіщо моїй компанії потрібна ваша послуга супроводу
Наші клієнти вибирають послугу супроводу Бітрікс24, щоб:

1) економити цінний час на доскональне вивчення всіх «фішок» Бітрікс24. Нехай ваші співробітники будуть займатися своєю роботою за профілем діяльності вашої компанії, а спеціалісти DevRise - своєю.

2) бути попереду конкурентів за рахунок впровадження нових бізнес-інструментів в компанії. Кожні півроку Бітрікс24 оновлюється, з'являються нові функції. В рамках нашого супроводу ці функції можуть бути реалізовані у вашій компанії як тільки вони стають доступні на вашому хмарному порталі.

Ми самі в усьому розберемося, нам не потрібно ваш супровід
Тут важливо не забувати, що у DevRise як партнера компанії 1С-Бітрікс є доступ до:
1) закритих від звичайних користувачів матеріалів розробника;
2) першочерговий доступ до інструментів Бітрікс24, що знаходяться на етапі бета-тестування;
3) і, зрозуміло, до самих співробітників 1С-Бітрікс.

Саме тому ваші навіть найбільш нестандартні заявки можуть бути успішніше реалізовані разом з нами, ніж поодинці і власними силами.

Замовити супровід

Залиште заявку

Менеджери компанії з радістю зв'яжуться з Вами і нададуть безкоштовну консультацію!

Обрана послуга
Відправляємо
Заявку прийнято. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер